ניהול והובלה של קמפיינים דיגיטליים בינלאומיים לקהלים ברחבי העולם
עבודה שוטפת מול הפאבלישרים והפלטפורמות הגדולות בעולם
הובלת חדשנות- עבודה מול סטארטפים והטמעה של פתרונות חדשניים
תכנון, הקמה ואופטימיזציה של קמפיינים גלובליים מגוונים - ממודעות פרפורמנס ועד מהלכי תדמית רחבי היקף
ניתוח נתונים, הפקת תובנות והצגת דוחות מקצועיים
עמידה ביעדים, ניהול תקציבים ועבודה מול גורמי ממשלה וארגונים בינלאומיים
ניסיון של שנה לפחות בניהול קמפיינים- יתרון
DV360, Google ניסיון בעבודה עם כלי
ניסיון בעבודה עם לקוחות גלובליים - יתרון
אנגלית ברמה גבוהה - יתרון (דיבור, כתיבה וניתוח נתונים)
עבודה בסביבה גלובלית המחייבת זמינות לשעות לא שגרתיות מפעם לפעם - לצד גמישות והתאמה אישית בשאר שעות העבודה.
יכולת ניתוח נתונים והפקת תובנות
שליטה מלאה באקסל וחשיבה אנליטית
סדר, דיוק ויכולת ניהול מספר פרויקטים במקביל
תואר רלוונטי - יתרון