careers
Scroll down

Head of Facebook PPC department

Description

לסוכנות דיגיטל דרוש/ה: Head of Facebook PPC department

 

התפקיד כולל ניהול והובלה של מחלקת ניהול קמפיינים בפלטפורמות טאבולה ואאוטבריין, ובדגש על פייסבוק. נדרש ידע נרחב בניתוח ואופטימיזציה לקמפיינים באוויר, דיווח, הסקת מסקנות והמלצות לביצוע, התנסות בשימוש בכלים חדשניים ובמערכות מתקדמות. 


Requirements

-         ניסיון בניהול קמפיינים בפייסבוק ואינסטגרם וניתוח ביצועים

-         ניסיון בניהול קמפיינים עם פעילות מוכוונת תוצאות (פרפורמנס) – חובה

-         ניסיון בניהול קמפיינים בתקציבים של מאות אלפי ₪ בחודש

-         ניסיון מוכח ב-EXCEL, SUPERMETRICS ובניית דוחות מורכבים ואוטומטיים

-         ניסיון בעבודה מול לקוחות ובניהול צוות

-         Google Analytics ברמה גבוהה

-         יכולת עבודה מול ממשקים רבים בארגון ומחוצה לו, ופתרון בעיות מול לקוחות אסטרטגיים

-         יכולת למידה גבוהה, יוזמה ורצינות, יצירתיות וחשיבה אסטרטגית

-         יכולת התבטאות, למידה עצמאית ותשומת לב לפרטים הקטנים


העבודה במשרדי החברה בנתניה


triangle